Young happy couple in bed

Doszedłeś do wniosku, że twoja aktywność seksualna spadła ostatnimi czasy? Spokojnie. Po pierwsze, problem tyczy się nie tylko ciebie lecz sporej części męskiej populacji i naprawdę nie ma się czego wstydzić. Po drugie chwilowa niedyspozycja nie może być przyrównywane do impotencji, chociaż radzę, żebyś zapalił w swojej głowie czerwone światło. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, abyś mógł cieszyć się pełnią życia! tadalis

Dostrzegłeś pierwsze oznaki choroby – co musisz uczynić?

Przełam opory i udaj się do lekarza rodzinnego. To nie jest rzadki problem, z którym zmagasz się tylko ty. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych problemów fizycznych i dotyczy co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, traktuj więc wizytę u specjalisty nie jak coś upokarzającego, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy maszyny, którą jest twój organizm, abyś mógł cieszyć się 100% jej wydajnością. Oprócz tego często badaj ciśnienie tętnicze i poziom cholesterolu, żeby ustrzec się częstej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego.

Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

Dlatego, iż lekarz rodzinny oceni etap choroby oraz skieruje do stosownego fachowca – urologa bądź seksuologa, który na pewno ci pomoże. Od lekarza pierwszego kontaktu możesz dostać również skierowanie na badania, które pomogą ustalić przyczynę choroby. Problemy z erekcją to stadium odwracalne!
Typowe leczenie prowadzone jest głównie przy pomocy środków farmakologicznych, psychoterapii, czasem leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz siebie wspomóc lub przyśpieszyć leczenie. Oto najistotniejsze z nich:

1. Spożywaj zdrowe jedzenie

Unikaj tłustych mięs na korzyść owoców i warzyw. Jedz więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, spożywane wieczorem, mogą zabić libido). Dużo warzyw oraz owoców to twardy przepis na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych i nadwagi. Jeżeli chodzi o owoce, to wartościowe będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny oraz jagody. Z warzyw – oprócz warzyw zielonych powinno się jeść czosnek oraz cebulę (skuteczne przeciw miażdżycy) i paprykę, pomidory, kukurydzę, selery a także por.

Warto zadać pytanie dietetykowi o adekwatną dietę, dobraną specjalnie pod grupę krwi. Pamiętaj, że dieta nie jest surowym „niejedzeniem smacznych potraw”, lecz uzupełnieniem dziennego menu w posiłki wartościowe i ograniczeniem tych najbardziej szkodliwych. Przemyśl wprowadzenie do swojego menu potraw z regionu śródziemnomorskiego, w szczególności zaś owoców morza.

2. Poznaj afrodyzjaki

Jest grupa produktów, które w jakimś stopniu pobudzą twój organizm do „działania”. Ogólnie uważa się (w praktyce – jest to udowodnione), że lampka czerwonego wina przed stosunkiem podnosi aktywność w łóżku. Stroń jednak od alkoholu wysokoprocentowego, który zadziała w drugą stronę. Z przypraw używaj więcej imbiru, który oddziałuje na lepsze krążenie krwi i goździków, które poprawiają nastrój. Z owoców morza polecane są ostrygi, homary, krewetki, czy ośmiornice.

3. Skończ z paleniem

Palenie papierosów (także to bierne) oddziałuje fatalnie na twój organizm i libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to para po udanym seksie pali papierosa, to nieroztropny pomysł. Papierosy nie dość, że bardzo obniżają twoją sprawność seksualną oraz powodują inne, równie poważne problemy, z nowotworem płuc na czele – to w dodatku sprawiają, że będziesz przesiąknięty ich wstrętnym zapachem. Uwierz mi, wiem co mówię – jestem osobą niepalącą i kogoś, kto pali, wyczuwam na odległość. Najbardziej nieprzyjemny zapach utrzymuje się we włosach, potem w ubiorze, o oddechu nie wspominając. Jeśli twoja partnerka nie pali, a ty owszem, to może być przyczyną dodatkowych nieporozumień oraz kłopotliwych sytuacji między wami, również w sypialni. Oczywiste jest, że jako osoba paląca raczej nie pachniesz przyjemnie.

4. Ruszaj się

Aktywność seksualna jest na stałe powiązana z dobrą kondycją i wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Dlatego tak ważne jest, abyś oprócz diety czynnie uprawiał sport. Aktywnie? Oznacza to codzienne ćwiczenia ruchowe, co najmniej 30 min – bieganie lub siłownia oraz systematyczne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. W tym miejscu sporo zależy od twoich możliwości czasowych, które, jak mniemam, nie są najwyższe. Zgodzisz się jednak z tym, iż im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Z pewnością, jeżeli będziesz pragnął cyklicznie uprawiać sport, wygospodarujesz na to chwilę czasu.

5. Dbaj o swoje życie intymne

Żeby nie dopuścić do „męskiego problemu” często uprawiaj seks. Wyślij na urlop rutynę a przemyć do twojego związku więcej świeżości. To najskuteczniejsza droga do przywrócenia regulacji hormonalnej. Jeżeli twój związek ma aktualnie kłopoty (nawet w sytuacji, gdy przyczyną jest ta „trzecia”) staraj się je rozwiązać, gdyż to także pośrednio oddziałuje na twoją wydolność seksualną.
wiecej tutaj : tania kamagra

Comments are closed.

Post Navigation